fredag den 18. september 2015

Teak lækkerhed til vores gang:)

Mens denne skønhed stod i vores gang og ventede på en kunde som aldrig dukkede op, fik jeg pludselig øje på mit rod og på hvor meget plads der faktisk var i det skab. Så i stedet for at blive irriteret over at skabet ikke blev hentet som aftalt kunne jeg glæde mig over at jeg fik styr på mit rod og skabet har nu en helt ny funktion:)


Her er masser af plads til tørklæder, huer og vanter og hvad der ellers skal i brug nu.



Nederst i skabet er der god plads til alle de sko og støvler der ikke lige er i brug hele tiden, det er jo helt fantastisk så står de ikke og samler støv på skostativet :-)

Da jeg fik ryddet op og lagt i skabet, dukkede tulipan løgene som vi købte i sommerferien også op og oprydning giver god energi så de kom også lige i jorden så nu glæder jeg mig til et farverigt forår, Hvis da ikke lige at muldvarpe og mosegrise holder fest inden:-)


Rigtig god weekend til alle, jeg skal grave og støbe grund og når det er klaret skal jeg ud og se på en masse lamper som jeg håber på at få med hjem :O)

2 kommentarer: