lørdag den 20. oktober 2012

Plasticduge.

Ifølge retskrivningsordbogen  staves plastic med c, men ikke når det er kirurgi, så staves det med k, godt ordbogen er opfundet, så kan man da altid fralægge sig ansvaret for hvad der er rigtig og forkert:O)
Egentlig skulle indlægget handle om de her skønne duge som jeg fandt forleden.
Denne her er super fin, den minder mig om en kær afdød moster, hun arbejdede på en plastic fabrik hvor de lavede sådan noget her.



Tre ensfarvede, de er heller ikke dårlige


To lakduge, jeg kunne rigtig godt have tænkt mig at den ene var gul men de er begge to blå, ved ikke lige hvor den farve kan bruges, måske til et havebord når det igen bliver sommer, eller vi har jo haft sommer i dag, over 20 grader og sol hele dagen her i Høng, det er da fantastisk her i oktober.



De her var der 4 af, den ene lidt falmet, dækkeservietter tror jeg.


Skørt indlæg, plastic, retskrivning, sommer og en død  moster :O)
God lørdag aften til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar