søndag den 3. juni 2012

Kuglelamper på vej

Vi lod loppemarkeder være loppemarkeder i går og gik igang med projekt kuglelampe :O)
De har ligget i kassen længe og ventet men nu er de malet og så kommer monteringen... 
og så kommer de fleste af dem til salg på LAMPESIDEN.
Alle de små har et lufthul i siden, det er fordi vi har taget en standerlampe, pillet fatningen af og nu vil vende den om så det bliver en hængelampe men jeg kunne rigtig godt tænke mig et lille diskret mærke, logoagtig som jeg kunne sætte over hullet, har du nogen gode ideer til det???? eller er det ligegyldig at der er lufthul????

9 kommentarer:

  1. wow hvor ser det fint ud som de hænger der allesammen. Måske der kunne pruttes om de gule..... eller er de solgt ?

    SvarSlet
  2. Jeg syntes personligt at de er fine med det bette hul.

    SvarSlet
  3. En hel buket........

    Glædelig søndag.
    Kirsten

    SvarSlet
  4. Hvad har du malet dem med?
    Altså hvilken maling og har du rullet det på, sprøjtet det på eller malet det på?

    Er de samme farve indeni som udenpå?

    Jeg syntes ikke det lille lufthul gør noget, overhoved.

    SvarSlet
  5. Mette Kathrine: Ja de er faktisk blevet rigtig gode.
    Line: Ja hvem ved, måske kan vi blive enige om noget med de gule:O)
    Dittemusen: Dejligt at du ikke synes det lille hul gør noget, sådan har jeg det egentlig også selv
    Kisser: Ja, jeg har egentlig haft en ide om at de skulle samles to og to eller tre og tre, jeg kan huske en lampe fra begyndelsen af 60erne hvor der hang tre skærme ned fra et teaktræskryds.
    Deirdre-Ann: De er sprøjtemalet med dåsespray, jeg bruger to mærker som jeg er rigtig glad for da de dækker supergodt, jeg kan lige lægge navnene på bloggen en af dagene. De store er hvide indeni og de små er ikke malet men er lidt rå metalagtig.

    SvarSlet
  6. i kunne jo få lavet et lille logo mærke og klistre på, ja faktisk sættte sådan et mærke på alt i har haft "fingrene i"

    SvarSlet
  7. hejsa
    har selv gået med en ide til sådanne lamper så den kan jo gives videre;)
    vi har et poolbord, så manden har bestilt sådanne "pyntet" som kuglerne i et pool spil. altså med numrene og det malet eller klistret på. er så heldig at have en bror med en maskine til udskæring af "klistermærker" til butiksruder, biler osv så det glæder jeg mig til når slyngelstuen skal indrettes:)
    Louise

    SvarSlet
  8. Hvis der er et hul/mærke mere, så er det pludselig to øjne - det vil være lige noget for fjollede mig :-)

    Fine ser de ud.

    KH
    tina

    SvarSlet