torsdag den 2. februar 2012

Skabsplads

Her kommer lige et par af de helt hvide.
En gammel reol som virkelig har fået en kærlig hånd, den bar præg af et hårdt liv men med hjælp af slibemaskine lim og store skruetvinger så er den blevet rigtig fin og stabil igen.


Her er et nyere skab som nok aldrig har set en ægte snedker men er blevet til på et samlebånd, men det skal jo ikke forhindre at den kan få bevilget et par lag maling og få sig et nyt liv, der er ihvertfald en masse god plads i den og den vejer ikke meget i forhold til de gamle tungere møbler og det kan jo virkelig være en stor fordel hvis man som jeg er typen der pludselig en dag jeg er alene hjemme får lyst til at  flytte lidt rundt på møblerne, kender du den lyst???????
På hylderne er lagt et stykke gul ternet skumhyldepapir, eller hvad man nu skal kalde det, det er et skridsikkert underlag af en slags:O) det ligger løst på. 

3 kommentarer:

  1. Uha det øverste skab er fint!! Hvad er målene og prisen?? :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Hej Miss A.
    Skabet måler L:100 B:24 H:88,5 og koster 350,-
    Og så er vi igang med en næsten magen til bare lidt lavere, den er 62 høj og den regner jeg med at vi tapetserer indvendig på bagpladen og prisen bliver nok 275,-.
    Og når jeg nu har fat i dig, er du så interesseret i at dine hylder bliver 4cm kortere end dem du bestilte for jeg har lige gang i sådan et par med tapet på overfladen og ellers hvid på undersiden men jeg lægger dem lige på så snart de er færdige så kan du se.
    Bedste hilsner
    EVa

    SvarSlet
  3. Hej Eva :o)

    Jamen det er jeg bestemt, for de andre er faktisk lige lange nok :o)

    Du kan evt. sende mig billeder på ta@tt-alsing.dk??

    Kh. Trine

    SvarSlet