onsdag den 28. december 2011

Når barnet plager:O)

Hvad er det man siger, når en historie er blevet fortalt igen og igen så ender det med at vi betragter den som en sandhed og lidt sådan er det gået med et rigtig skønt massiv teaktræs spisebord som vi fandt i sommers. Barnet i familien eller ihvertfald den yngste, omend hun er fyldt 30 er ret god til det med gentagelser:O) øjj hvor er den fin den passer lige ind til os, øjj hvor er den fin, så kan vi også være der allesammen uden at sætte plade i,  øjj hvor ville det give noget ro med sådan et bord istedet for den gamle og øjj og øjj og øjj.
Så sandheden er at vi tager den med næste gang vi kommer for nu hører den jo helt sikkert til der :O)




Nå ja, hvis sandheden skal frem så var der jo også lige et par stole som passede øjj så godt.

Livet som loppetingsfinder er jo helt fantastisk.

5 kommentarer:

  1. Så er I da sikre på, at det får et godt hjem ;)

    SvarSlet
  2. smiler... hvor man kender den der sang fra de varme lande, de snører os hver gang de "unger" ;O)

    SvarSlet
  3. Ja vi er ikke i tvivl om at den vil få det godt og blive godt brugt og det er vel egentlig også det skønne ved at finde og genbruge ting.
    og ipsen du har helt ret, men hvordan er det nu lige, snører de os, eller lader vi os snøre fordi det jo i bund og grund også er en form for anderkendelse og hvem vil ikke gerne høre at de har noget andre kan lide :O)

    SvarSlet
  4. Øjjj, øjj, øjjj. Det bliver skønt!!! Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg har det med at se "gentagelses-taktikken" nedskrevet og dermed også forenklet. For det er en meget raffineret taktik, den kræver tålmodighed og finesse. Og så er den dælme effektiv.

    SvarSlet
  5. Hehehe.... Den historie hørte jeg også lidt om da vi sad og spiste nytårsaften!
    Pladen i bordet var lidt irriterende, men pladsen var god og så ser det jo pænest ud hvis bordet flugter med bænken, og så...
    Jeg kan nu godt forstå hende. For det er et rigtig fint bord og tror nu egentlig det var mig der gjorde hende opmærksom på, hvor fedt det bord I lige havde sat billeder op af, for snart længe siden, var... Taktik eller ej, så glæder jeg mig nu også til at se det, når nu jeg ikke selv fik fingrene i det!
    Godt nytår til Finn og dig:) Og så skal der handles..

    SvarSlet