lørdag den 27. august 2011

Genbrugsdag i Korsør

I morgen skal vi deltage i en udstilling på fæstningsområdet i Korsør, der vil være forskellige udstillere som har genbrug som deres kreative omdrejningspunkt, jeg ved ikke så meget om de andre men jeg ved at det har åben fra 10 til 16, så hvis du er fra området var det måske en ide at lægge vejen forbi.
 Disse to stole er lige blevet færdige og skal med en tur til Korsør

 De har fået en overhaling med den fantastiske spray Dupli-color, den giver en rigtig fin overflade men er lidt dyr så vi er på udkig efter et godt anlæg vi kan sprøjtemale især stole med. De har også fået nyt skum og betræk på sæderne.
Betrækket er købt hos en dekoratør som sælger de materialer som hun har brugt til vinduesdekoration rundt om i forretninger, så det må jo også siges at være genbrug:O)


1 kommentar:

  1. Hold da op - de er jo hamrende fede..., lækre ting du laver, du er også velkommen til at smutte forbi min blog hvis du lyster, er temmelig ny i blogland, så har heller ikke helt fundet ud hvorfor jeg ikke skrive til dig under mit blognavn, derfor denne anonyme besked..
    http://bemydragonfly.blogspot.com/

    mvh Rikke

    SvarSlet